01 agosto 2012

Meu Primeiro Mês no Instagram

Como parte da folguinha para minhas cutículas, preparei esse post do meu primeiro mês no Instagram.
As part of the little break I'm taking, I prepared this post with some of the pictures from my first month on Instagram.


Quem não segue ainda, o meu nome por lá é @unhasatrois
My username over there is @unhasatrois


O mês de Julho foi dominado pelo desafio das 31 unhas, mas também teve meu aniversário e outras coisas legais que agora posso documentar com fotos através do Instagram:
July was dominated by the 31 Day Challenge, but I still got to post some cool shots:



Já nas primeiras semanas cheguei a 100 seguidores! Uau!
In my first weeks I already got to 100 followers! Wowzer!


Amo café! É um vício muito grande ahahah Então tô sempre postando foto das minhas canecas de café.
I looove coffee, it's one of my "addictions" hehehe. I'm always posting pictures of my coffee cups, and this was one of them with the Polish Days Sandwich Mani.




Claro que sendo mãe, não dá pra não postar foto do filho prodígio né? Sempre tento colocar os "desenhos" dele (claro que nesse eu ajudei!), ele fazendo bagunça e andando de skate com o pai.
I wouldn't be a respectable mom if I didn't post pictures of my little genius! I'm always posting pictures of his drawings (of course I helped him with this one), his eating habits and having fun on a skateboard with his dad.


Presentinho lindo que ganhei de Thabata! Obrigada de novo amore!
Awesome gift I got from my friend Thabata!


Parte da minha troquinha com Rose! Ganhei muitos Up Colors e os Hits Phenomena!!!
These flakies were part of a swap with a friend from Brazil. I got me some holo and flakie Up Colors, and the Phenomena Collection by Specialittà.



Os Essence foram parte da troquinha com Rebecca do Rebecca Likes Nails, e ela é uma fofa e ainda me mandou esses brinquinhos lindos de esmalte.
The Essence were part of a swap with Rebecca from Rebecca Likes Nails. She's a sweetheart and also sent me some polish earrings (which were a major lemming!).


Comida é comigo mesmo, principalmente Waffles no café da manhã! 
I love eating, specially waffles for breakfast!



Esses lindos da Rainbow Honey foram minha aquisição mais recente. 
These gorgeous Rainbow Honeys were my most recent acquisitions.



Minhas unhas de anoversário: Nomad da Illamasqua e Floam da Nail-Venturous.
E minha vela maravilhosa!!! hahaha Amei!
There were my birthday nails: Illamasqua Nomad and two accent nails with Floam.
Also, check out my rad birthday candle! I loved it!


E pra terminar, esse chão lindo do Starbucks aqui em Aventura na Flórida. E meus sapatinhos que eu amo!
And here's a great floow design at Starbucks Aventura Mall in Florida, and my fave shoes!

Espero que vocês tenham gostado das fotos. Um beijo e obrigada pela visita!
I hope you enjoyed a little peek into my life. Thanks for stopping by!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...